Een droom die ( op dit moment) geen werkelijkheid wordt

20 maart 2018

Gisteren na ongeveer een uur wandelen verzwikte ik, Ad, mijn rechter voet en kwam ten val. Omhoog geholpen door Lianne vervolgden wij onze weg. Gedurende de wandeltocht kreeg ik, Ad, toch last van mijn rug. Regelmatig stoppen, rekken en strekken, maar de pijn nam steeds meer toe. Uiteindelijk moesten we de wandeltocht afbreken. We konden niet in Ranst geraken te voet. Op naar huis want ik, Ad, wilde naar zijn eigen huisarts. Vanmorgen naar de huisarts en door naar het ziekenhuis om een foto te maken. De uitslag was een beschadigde spier en vermoedelijk zenuw. Dit betekent een week de rug niet belasten en als het niet over gaat fysiotherapie.

Wij voelen ons machteloos en teleurgesteld.

Wij danken iedereen voor de belangstelling, het overweldigend uitzwaaien en de reakties in persoon en via de blog.

Lieve groeten

Lianne en Ad

1. Annie:
    20 maart 2018
    Ooooooh wat jammer, Ad en ook voor Lianne natuurlijk. Maar uitstel betekent nog geen afstel!. Hopen dat het allemaal mee gaat vallen, herstellen en dat jullie dan de tocht verder kunnen gaan wandelen. Ad heel veel beterschap en we denken aan jullie.
    Houd ons wel op de hoogte, hé
    Liefs Jan en Annie
  2. Jan Krijtenburg:
    20 maart 2018
    Dat is waardeloos zeg. Ik hoop dat je gauw opgeknapt bent zodat jullie je tocht weer kunnen vervolgen. Stekte en beterschap !
    Groeten, Jan
  3. Els Schakenbos:
    20 maart 2018
    Wat ontzettend jammer. Jullie hebben er zo lang naartoe geleefd. Hopelijk kunnen jullie de tocht binnenkort toch vervolgen. Sterkte.
  4. Harry en Hanny:
    20 maart 2018
    Een enorme tegenvaller voor dit moment. Maar er komen nog zoveel momenten in de toekomst dat jullie, na voldoende herstel van Ad, het grote avontuur hervatten. Want jullie uitstel zal zeker geen afstel zijn. Even een afknapper, maar als Ad weer fysiek - en jullie beiden mentaal weer zijn opgeladen roepen we weer: "Bon Camino!" .
    Ad, beterschap en Hou jullie Haaks!
    Hanny & Harry
  5. Y. Br.:
    20 maart 2018
    Oh, wat een schrik. Ik sluit me bij alle voorgaande reacties aan. Herstellen en later een nieuwe start.
  6. Marika, Erwin, Anna:
    20 maart 2018
    Wat een ontzettende teleurstelling voor jullie zeg! Wij hopen dat Ad snel opknapt en dat jullie droom toch werkelijkheid gaat worden. Achter de wolken schijnt vast en zeker het zonnetje snel weer voor jullie! Een heel spoedig herstel voor Ad!
  7. Elsje nuijten:
    20 maart 2018
    Ach wat zonde! Houdt moed hoor en niet bij de pakken neerzitten. Misschien ben je er wel heel snel vanaf. Ik hoop het voor jullie en duim mee!
  8. Y. Br.:
    20 maart 2018
    ik wilde mijn naam aanvullen. Zie reactie Br.
  9. Bep:
    20 maart 2018
    Ach dat is een tegenvaller jullie droomreis voor nu even uitstellen maar jou kennende komt hij er ooit nog wel eens
    Voor nu heel veel beterschap hoop dat het snel beter gaat 💋
  10. Henriette Diks-Maas:
    20 maart 2018
    Wat een pech. Zo had niemand het zich voorgesteld. Moed houden beiden en wachten op betere tijden.
    Liefs van Wim en Henriette
  11. Fernanda:
    20 maart 2018
    Wat een enorme pech!! Jullie hebben ervoor getraind en zo naartoe geleefd!!maar na jou herstel Ad komt misschien een vervolg op jullie mooie droom.
    Voor nu wens ik jou een snel herstel en ontspanning toe . Groetjes
  12. John en Ingeborg:
    20 maart 2018
    Wat ontzettend zuur voor jullie... Sluit me ook aan bij alle andere reacties. Hoop echt dat jullie de tocht uiteindelijk weer kunnen voortzetten. Heel veel sterkte!
    groetjes John en Ingeborg
  13. Joke:
    Nee toch Ad
    Zolang naar uitgekeken!!
    oooowat jammer en pech ook voor Lianne
    Beterschap 😢
  14. Rian:
    20 maart 2018
    Vreselijke pech. Veel sterkte met de revalidatie Ad! Hopelijk kunnen jullie over niet al te lange tijd jullie tocht voortzetten!
  15. Anja:
    20 maart 2018
    Heel jammer als je zoveel Pech hebt maar er komen weer betere tijden.
    Wij bewaren het laken met bon chance enz. Als alles maar weer goed komt !!
  16. Hetty en Jacq:
    20 maart 2018
    Wat een ramp zeg... Hopelijk kom je er snel weer bovenop, zodat jullie de camino kunnen vervolgen... Sterkte...
  17. Riet:
    20 maart 2018
    Jeetje, wat vervelend zeg hoop dat je snel weer op de been bent.
  18. Joke pluijmakers:
    heel jammer,
    lianne en Ad sterkte met het verwerken van deze enorme teleurstelling
    Ad maar hopen dat je snel hersteld en dan wie weet!!!!
    komen wij jullie gewoon weer opnieuw uitzwaaien hoor!
  19. Esther:
    20 maart 2018
    ah nee wat een pech voor jullie. eerst goed herstellen dan hopelijk weer samen op pad. beterschap
  20. Elly danen:
    20 maart 2018
    Joh wat jammer. Snel weer beter worden en dan verder gaan
  21. Mathon & Désirée:
    .....oeps!
    Valse start, zullen we maar zeggen.
    Hopelijk een spoedig herstel voor Ad en dan samen op herhaling.
  22. Mary. Reijerse:
    20 maart 2018
    Dit is iets wat je overkomt Jammerdat het net gebeurt als je nog maar net op weg bent Hopelijk knap je snel op en kun je samen met Lianne de tocht weer oppakken en komen jullie gezond en wel aan lianne ook voor jou. Hou de moed er in. Denk aan je en leef met je mee Hoop snel weer van jullie te horen. Gr. Mary
  23. Jac en Jo Meesters:
    20 maart 2018
    Wat vreselijk jammer voor jullie Ad en Lianne. Dit kan je niet vooraf voorzien. Je hoopt dat het niet gebeurd. Hopelijk knap je snel op zodat jullie deze mooie tocht samen kunnen afmaken. Beterschap en sterkte allebei.
  24. Ineke:
    20 maart 2018
    Wat een tegenvaller maar ik hoop voor Ad dat het van korte duur is. En jullie zijn zo gemotiveerd dat jullie deze tocht kunnen voortzetten. Samen veel sterkte en beterschap voor Ad.
  25. Lian Jansen:
    Och.... wat een teleurstelling. Hopelijk snel voor het eggie. ❤️
  26. Vic Kil:
    20 maart 2018
    Uithuilen, herstellen en opnieuw beginnen. Nog niks verloren, helaas gebeuren dit soort tegenvallers in de sport. Geluk bij een ongeluk, het had ook een eind verder weg kunnen gebeuren. Succes met het herstel en een nieuwe start.
  27. Lucienne:
    Jeetje wat een toestand. Erg vervelend voor jullie. Beterschap en sterkte 😘
  28. Peter:
    20 maart 2018
    Wat een tragedie! Even uithuilen en als het kan over een week weer in stilte van start gaan. Sterkte beiden.
  29. Addie bolders:
    20 maart 2018
    Wat is dit balen en een grote teleurstelling . Hadden er zo naar toe geleefd. Hopelijk een snel herstel en dan maar opnieuw vertrekken.
  30. JOOP en Mieke Raes:
    20 maart 2018
    Oooo wat een tegenvaller hopelijk ben je gauw herstelt en kun je samen met lianne de draad weer op pakken heel veel beterschap en ook sterkte voor Lianne
  31. JOOP en Mieke Raes:
    20 maart 2018
    Ooo wat een tegen valler maar gauw herstellen en dan samen de draad weer op pakken heel veel sterkte voor jullie beiden
  32. Ad Brocatus:
    20 maart 2018
    Beterschap .....en hoop dat je gauw beter bent ...en dat je de reis toch gaat maken ...groetjes Ad
  33. Joke:
    Dat is nou jammer maar kop op , Ad en het komt goed ... beterschap ermee 👍👍👍💐💐💐
  34. Leny rook:
    21 maart 2018
    wat een teleursteling maar denk om jezelf en heel veel beterschap ad groetjes leny.
  35. Niels:
    21 maart 2018
    Kop op! Rust houden dan komt het goed. De wil is groter dan alle tegenslag!

P.s. Ik zet jullie met liefde af op een nieuwe startplek!
  36. Ria:
    21 maart 2018
    mmm dat is balen, neem alle doktersadviezen ter harte en ga daarna weer vers van start !
    hou vol !
  37. Kees en Coby de Crom:
    21 maart 2018
    Een droom die (op dit moment) geen werkelijkheid wordt: na een hopelijk voorspoedig herstel voor Ad, komen er nog vele momenten waarop jullie droom alsnog werkelijkheid kan en gaat worden; wij zijn er van overtuigd dat het voor jullie, Lianne en Ad, alsnog UN BUEN CAMINO gaat worden.
  38. Bas:
    21 maart 2018
    Wat moet dat pijn doen en ik bedoel niet de enkel van Ad. Zo naar toegeleefd en dan dit. Ik ben er van overtuigd dat dat die tocht toch gaat gebeuren. Twee van die doorzetters!!
  39. Ingrid:
    Hey Lianne & Ad,
    echt jammer, zo naar uitgekeken ... maar uitstel is geen afstel! :)
    Hopelijk herstelt Ad goed en snel en kan jullie droomtocht alsnog doorgaan.
    Misschien goed dat dit in het begin is voorgevallen en kunnen jullie alsnog binnenkort met nieuwe moed vertrekken! (beter geen incidenten natuurlijk!)
    We duimen alvast!
    Zeker al een pluim waard dat jullie dit avontuur ondernamen en nog steeds willen doen! Gaat jullie zeker lukken!
    Vele groetjes
    Liefs Mark & Ingrid
  40. Jack van Veen:
    21 maart 2018
    Wat erg, wat een domper voor jullie. Enorm balen! Ik heb er geen woorden voor en begrijp de teleurstelling, na zo'n lange voorbereiding. Heel veel beterschap, Ad en ik hoop, dat je spoedig mag herstellen en de reis binnenkort mag voortzetten. Lianne heel veel sterkte. Met steun van jullie kennissen, vrienden en familie komen jullie uit dit vervelende dal. Niet opgeven en houd moed!
  41. Riet:
    21 maart 2018
    weet je al hoelang dit herstel gaat duren
  42. Marianne van der Linden:
    21 maart 2018
    een enorme tegenvaller voor jullie maar zoiets kan natuurlijk wel geburen.
    heel veel beterschap, hoop dat je snel weer hersteld bent.
  43. André:
    21 maart 2018
    Dit is echt kl... Hoop toch dat jullie je camino zsm kunt vervolgen. En bedenk: "De weg is het doel"
  44. Angèla.:
    21 maart 2018
    Een ongeluk zit in een klein hoekje. Het kan zomaar gebeuren. Nu maar een spoedig herstel en opnieuw proberen. Beterschap.
  45. Dennis van Loenhout:
    21 maart 2018
    Wat een enorme pech Ad. Ik hoop dat ze vanuit Lourdes een wonder jouw kant opsturen. Beterschap en sterkte voor jullie allebei!
  46. Riedijk:
    21 maart 2018
    Jeetje , wat een teleurstelling, maar zo'n blessure heeft tijd nodig om te helen en dan....... Gaan jullie vast weer.
    Pieter en Corrie
  47. Jo verraes:
    21 maart 2018
    Beste Ad vanmiddag heb ik Lianne sterkte gewenst met de tegenslag die jullie is overkomen. Spoedig herstel en sterkte om alles te verwerken
  48. Jan v Oers:
    22 maart 2018
    En Français: C'est dommage mais tenez COURAGE!!!!!
    Salut cordial/Jean le professeur
  49. Sandra:
    22 maart 2018
    Bummer.
    Maar bedenk: "The best is yet to come".
  50. Lia Konings:
    23 maart 2018
    Ad wat jammer voor jullie ik wens je veel sterkte hopelijk kun je nog een nieuwe start
    maken groetjes Lia
  51. Lia van de Sande:
    23 maart 2018
    Goh wat een tegenvaller Lianne en Ad. Je hebt hier zo lang naar uitgekeken en dan gebeurt er zoiets. Ik hoop dat Ad snel weer op de been is en dat jullie je droom waar kunnen maken. Groetjes Lia en Rens
  52. Anny:
    23 maart 2018
    Echt heel jammer Ad en Lianne.Maar .....Wat in het vat zit ...verzuurt niet...Wij wensen je een spoedig herstel toe Ad.Heel veel groetjes Wil enAnny Spitters.
  53. Tiny en Nellie:
    25 maart 2018
    Wat vervelend voor jullie. Hebben jullie er zo naar uitgekeken,gebeurt er dit. Hopen dat je snel hersteld en dan weer met frisse moed en veel geluk opnieuw proberen. We wensen jullie in elk geval beterschap en dat jullie je reis toch nog kunnen hervatten. Succes.