De 1e stempel is binnen.

25 februari 2018

Op vrijdag 23 februari onze 2e en waarschijnlijk laatste gezamenlijke training. Nu met een heerlijke zon maar ijskoude wind, het 1e deel van de Via Brabantica gelopen. Vooraf onze 1e stempel opgehaald bij de pastorie van de St.Gertrudiskerk in Bergen op Zoom. Van daar uit vertrokken naar Ossendrecht, totaal 19 km, met volle rugzak. De rugzak van Ad moet nog wel even opnieuw ingepakt worden, maar dat komt ook wel weer goed.

1. Ineke:
    25 februari 2018
    Fijn, proficiat met jullie eerste stempel. Het begin is gemaakt.
    Dat er nog vele mogen volgen.
  2. Fernanda:
    25 februari 2018
    Gefeliciteerd met jullie eerste stempel. Het gaat nu echt snel komen.
    Succes.
  3. Lia:
    26 februari 2018
    Nog even geduld en dan...gaan, op weg naar Santiago.
  4. Y. Br.:
    27 februari 2018
    De kop is eraf, proficiat Lianne en Ad. Nog wat dingetjes regelen zoals BETER worden!! Komt goed.
  5. Jos Kemmeren:
    4 maart 2018
    Succes met de verdere voorbereidingen !!
  6. Jan:
    5 maart 2018
    Veel succes en.... we gaan het zeker volgen!!
  7. Hetty en Jacq:
    6 maart 2018
    Hoi Ad & Lianne, nu komt het echt dichtbij. Jullie gaan een mooie wandeling tegemoet, en wij zullen jullie camino volgen.
    Hetty & Jacq.
  8. Henriette Diks-Maas:
    12 maart 2018
    Lieve Lianne en ( voor ons) onbekende Ad.
    Wij wensen jullie een mooie, inspirerende reis toe. Fijn dat we jullie kunnen volgen. Dat zullen we doen met liefde en aandacht.
    Zorg goed voor elkaar!
    Lieve groetjes van Wim en Henriëtte
  9. Mary. Reijerse:
    13 maart 2018
    Lianne en ook voor mij nog onbekende Ad door jullie verhalen en foto's zullen we je vast beter leren kennen Ook voor jou een mooie goede en gezellige wandeltocht Ik zal jullie met veel plezier volgen Goeie reis. Groetjes. Mary
  10. Jan Krijtenburg:
    14 maart 2018
    Beste Ad en Lianne,
    Van François Lebeau hoorde ik over jullie tocht. Als redactie van Woensdrecht.nieuws.nl en Bergen-op-Zoom nieuws.nl zouden we het leuk vinden om wat over jullie tocht te schrijven. Zouden jullie aub een mailtje willen sturen hoe we jullie kunnen bereiken
  11. Paul Jacobs:
    15 maart 2018
    Lianne en natuurlijk ook Ad heel veel succes met deze tocht en uitdaging.
  12. Paul Zegers:
    15 maart 2018
    Beste Lianne en Ad, ik vind het hele onderneming zo’n lange tocht samen. Bijzonder mooi lijkt het mij. Afstand doen van alle dagelijkse beslommeringen en luxe met niet meer bij dan wat je dragen kunt. Ik wens jullie alleen maar mooie momenten toe. Heel veel succes en een goede reis samen. Groet, Paul
  13. Harry en Hanny:
    15 maart 2018
    Nog 3 nachtjes slapen en dan gaat het grote avontuur voor jullie beginnen. Harry volgt jullie, voet voor voet en hij loopt volgens ons nog mee ook.
    We gaan jullie zeker volgen op de reislogger. Als je geest ontspannen is gaat het allemaal vanzelf; met rust in je hoofd is het enkel je lijf dat moet werken.
    Voor ons is al zeker dat jullie straks voor Jacobus staan, want opgeven kennen we van jullie niet. Onderweg kun jij, Lianne, een steen achterlaten waar vele pelgrims dit al voor jou hebben gedaan. We denken te weten wat voor steen je meeneemt.
    Wij wensen jullie een hele plezierige en mooie Camino die veel voor jullie zal betekenen.
    Bon voyage!
  14. Lia Konings:
    15 maart 2018
    Ad en Lianne wij wensen jullie heel veel succesL
  15. Joke pluijmakers:
    15 maart 2018
    Dag Ad, het gaat nu echt bijna gebeuren, heel moedig van je dat je dit doet, ik wens jullie heel veel plezier en geluk op jullie tocht, leuk dat ik jullie kan volgen.
  16. Jan Grinwis:
    16 maart 2018
    Beste Lianne en Ad, ik wens jullie heel veel succes, plezier, wilskracht en bezinning bij deze grote Camino. Blijf jullie volgen.
    groeten Jan.
  17. Chris v.d. Veen:
    16 maart 2018
    Hoi Lianne en Ad. Zag jouw mailtje gisteren Lianne. Had je graag nog even persoonlijk suc6 willen wensen, maar je was reeds vertrokken.
    Samen een mooie reis voor de boeg. De rugzak is letterlijk en figuurlijk al gevuld, maar dat weten jullie zelf beslist al. Bijzondere reis zal het voor jullie worden, dat weet ik nu al.
    Geniet van de mooie momenten en vooral ook van de stilte. In de stilte is namelijk ook heel veel te horen.
    Zelf de zilverroute "via de La Plata " mogen fietsen samen met collega Joost. Herinneringen vast in mijn geheugen.
    Wens jullie heel veel voorspoed toe op dit pad, het ga jullie goed en we volgen en horen graag van jullie. Ben ervan overtuigd, dat jullie op dit pad vergezeld gaan worden en koester dat.
  18. Jack van Loon:
    Lianne en Ad
    Ik wens jullie heel veel succes en ook plezier tijdens jullie mooie tocht.
  19. Peter:
    17 maart 2018
    Wij wensen jullie beiden veel wandelplezier toe en een behouden terugkeer.
  20. Jack van Veen:
    Ad en Lianne
    Wat een dag voor vertrek! Wat een sneeuw! Succes met de start morgen........
  21. A.v. Loenhout:
    17 maart 2018
    Lianne, Ad . Heel veel succes met deze onderneming. En natuurlijk heel veel plezier. IK ben benieuwd naar de verslagen!
  22. Fon en Carien:
    17 maart 2018
    Lianne en Ad, veel wandelplezier. En zoals zo vaak... de reis is zeker zo belangrijk als de bestemming.
  23. Mathon & Désirée:
    Ad en Lianne,
    Morgen is het zo ver! Het gaat vast een onvergetelijke ervaring worden: in ruim drie maanden via een prachtige route vanuit het nu “winterse noorden” naar het “zonnige zuiden”. Geniet van alles! Veel succes!!
  24. Bas:
    17 maart 2018
    Veel plezier en inspiratie.
  25. Moniek en Loet:
    17 maart 2018
    Lianne en Ad, morgen gaan jullie dan echt vertrekken een tocht waar jullie lang naar uit hebben gekeken. Een tocht met hoge bergen en diepe dalen, maar ik ben er van overtuigd dat jullie de eindstreep halen! Zet hem op! 👍👍👍
  26. John en Ingeborg:
    Hoi Lianne en (ook voor ons de onbekende) Ad,
    Super! Jullie gaan morgen vertrekken! De sneeuw ligt nu nog op de daken, maar het weer zal hopelijk snel beter worden. Ik hoop dat jullie een geweldige tocht krijgen. We gaan jullie met veel plezier volgen en zullen ook vaak terugdenken aan onze eigen tocht met de fiets. Op ons eerste overnachtingsadres stond destijds op de tuinmuur geschreven: 'een mens trekt de wereld in, om te zoeken wat hij nodig heeft en keert terug om het te vinden'. Iedereen heeft zo zijn eigen reden om de tocht te maken. Geniet van de vele bijzondere momenten die je ongetwijfeld zal krijgen en de mensen die je onderweg gaat tegenkomen. Buen Camino!
  27. Conny Van Der Wegen:
    17 maart 2018
    Wij wensen jullie heel veel succes en zullen iedere dag aan jullie denken.
    Ga er vooral van genieten.
    Wij blijven jullie volgen xxx
    Liefs van Wim en Conny
  28. Joke:
    Ad en Lianne
    Nu je echt ga vertrekken veel succes Super!!!
  29. Jacq en Hetty:
    Hoi Ad en Lianne,
    Morgen gaan jullie echt vertrekken, wij wensen jullie heel veel wandelplezier en succes. Ook wij gaan jullie volgen en zullen onze camino van 2012 zeker opnieuw beleven.
    Buen Camino
  30. Diana visser:
    18 maart 2018
    Goede reis Lianne en Ad. Een mooie ervaring moet dit zijn.. we volgen jullie op jullie pad naar Santiago.
    Succes met deze vele kilometers
  31. Cristel Jongmans:
    Lieve Ad en Lianne,
    En toen was het 18 maart...
    Heel veel succes met jullie onvergetelijke tocht! Wij gaan jullie zeker volgen en kijken uit naar de verhalen!
    Liefs, Cristel, Xander, Julia en Thijs
  32. Pierre:
    18 maart 2018
    Een hele goede reis. Veel succes en natuurlijk ook plezier.
    Groetjes Truus en Pierre.
  33. Conny Van Der Wegen:
    18 maart 2018
    Wat een geweldig afscheid vanochtend. Wat waren er veel mensen om jullie uit te zwaaien. Dit heeft jullie vast goed gedaan.
    En nu is het dan eindelijk echt begonnen.
    Heel veel succes xxx
  34. Anja:
    18 maart 2018
    Super dat wij jullie hebben zien vertrekken met zoveel familie, vrienden en dan nog de politiebegeleiding!!!
    Heel veel succes allebei .
  35. Cees en Dini:
    Hoi Lianne en Ad,
    Wij lazen in het weekblad van jullie wandeling. Wat een geweldig iets om dit te kunnen doen.
    We gaan jullie volgen en meemaken wat jullie allemaal gaan ervaren.
    Heel veel succes.
  36. Marika, Erwin, Anna:
    18 maart 2018
    Hallo Lianne en Ad, wat een geweldig afscheid van jullie. Het was ijskoud buiten maar met zoveel warmte van jullie lieve familie en vrienden om jullie heen gaat jullie reis vast en zeker een succes worden. Veel liefs van ons
  37. Riedijk:
    18 maart 2018
    We hebben veel aan jullie gedacht vandaag, wat een dag om te beginnen, zo koud. Maar als je loopt heb je het niet koud. Dan maar niet teveel stilstaan. Buon camino!
    Pieter en Corrie
  38. Gerrie en joop.:
    19 maart 2018
    Wens jullie een succesvolle tocht, groet Gerrie en joop.