Eindelijk, we mogen

18 maart 2018

Wat een overweldigend uitzwaaimoment vanmorgen met zoveel familie en vrienden die ons allemaal het beste wensten met onze tocht naar Santiago de Compostela.

Deze eerste dag was het koud met oostenwind maar een mooie wandeling onder andere over de Kalmthoutse hei. Na ongeveer 20 km kwamen wij op onze eerste overnachtingsplek waar wij ontzettend spontaan werden ontvangen.. Op onze slaapkamerdeur hing een, door Sandra zelf gemaakte, welkomsgroet.

1. Ineke:
    18 maart 2018
    Fijn dat het zo goed gegaan is en dat jullie zo' n fijne overnachting hebben. De eerste dag zit erop, nu uitrusten
  2. Kees en Els:
    18 maart 2018
    Veel succes en morgen beter weer.
  3. Rudy Jansen:
    Hallo Lianne & Ad,

Het begin is gemaakt.
    Dat jullie reis een mooie droom mag worden waar je het vanmorgen over had.
    Heel veel succes en plezier.
    Groetjes, Rudy
  6. Els:
    Leuk hoor , lekker genieten 😘😘
  7. Niels:
    18 maart 2018
    Ontzettend veel suc6 met zijn 2e! We konden er helaas niet bij zijn. Tot over 100 dagen!
  8. Fernanda:
    18 maart 2018
    Dat jullie de eerste overnachtings plek hebben bereikt is al de eerste geweldig overwinning en dat geeft jullie ook extra kracht om te bereiken wat jullie graag willen.
    De kop is eraf. Succes en genieten van alle mooie natuur om jullie heen .Groetjes
  9. Ad Brocatus:
    Succes ...groetjes Ad x
  10. Helena de Neve:
    18 maart 2018
    En koud was het! Lopend het voorjaar in! Geniet van alle moois wat jullie tegen komen.
  11. Jo verraes:
    18 maart 2018
    Lieve Lianne Beste ( nog onbekende voor mij ) Ad . Van je Ma vernam ik vanmiddag hoe groots jullie zijn uitgezwaaid. En nu al de eerste foto’s. Geniet van de byzondere tocht. Groetjes van
  12. Maudy:
    18 maart 2018
    Lieve Ad en loopmaatje Lianne, ontzettend veel succes met deze bijzondere tocht. Veel veilige kilometers en ik weet zeker dat jullie rugzak eens zo zwaar terugkomt met een hoop mooie verhalen en herinneringen. Heel veel succes enne ik ga jullie zeker volgen! Groetjes van ons allemaal...X
  13. Joke:
    Hoi Ad en Lianne leuk het uitzwaaien te zien
    Geniet er van succes !!
  14. Bep:
    18 maart 2018
    Ad en Lianne heel veel succes
  15. Joke:
    19 maart 2018
    Op naar het mooie weer en natuurlijk veel loopplezier met z’n 2tjes .
  16. Jan Krijtenburg:
    Hallo Lianne en Ad,
    Het artikel over jullie vertrek staat op Woensdrecht.nieuws.nl

Heel veel succes en een fijne tocht toegewenst !
  17. Y. Br.:
    19 maart 2018
    Heerlijk zo'n spontaan ontvangst door de 1e hospita dat belooft veel goeds. Lekker slapen en gezond weer verder morgen en overmorgen en....
  18. Mathon & Désirée:
    19 maart 2018
    Lianne en Ad, wat een indrukwekkende start van jullie reis! Etappe 1 zit er op. Geniet verder van iedere etappe!
  19. Dave Haselager:
    19 maart 2018
    Lianne en Ad, heel veel succes en vooral plezier op jullie tocht! Ik ga jullie zeker volgen via jullie blog! Geniet ervan!
  20. Marijke H:
    Marijke Haanstra
    Heel veel succes Lianne en Ad. Maar dat gaat jullie wel lukken. Genieten van de prachtige natuur en op zijn tijd een lekkere trappist.
  21. Lia Koch:
    19 maart 2018
    Hopelijk elke dag wat beter weer 🌡🌝 heel veel succes met zije 2tjes🍀groetjes ook namens mijn ma en mijzelf 😘
  22. Peter:
    19 maart 2018
    Ontroerend om bij zo’n groots afscheid aanwezig te mogen zijn. De kop is eraf, geniet van alle natuur om jullie heen.
  23. Jeanine vd Heijden:
    19 maart 2018
    Lianne en Ad, wat een geweldig mooie start hebben jullie gehad. Heel veel suc6, lekker genieten en ik volg jullie reis hoor!
  24. Annie:
    19 maart 2018
    Ad en Lianne, vandaag de 2e dag. Hopelijk na een goede nachtrust nu weer op pad. Vandaag nog de koude oostenwind, hopelijk wordt het snel beter weer. Het gaat jullie zeker en geniet van alles. Jan en Annie
  25. Sanne:
    Geniet! Power-vrouw! X Sanne
  26. Dick Hendriks:
    19 maart 2018
    Hallo Lianne en Ad, ook van mij een mooie voetreis gewenst. Blijf gezond en geniet ervan.
  27. Hans Hoogstrate:
    19 maart 2018
    Lianne en Ad heel veel plezier en succes tijdens jullie tocht. Geniet ervan!!!
  28. Kees boelhouwers:
    19 maart 2018
    Succes jullie kunnen het Ik ben jaloers Lianne mooie tijd gewenst
    Groet Boelie en Carla
  29. Ida de Heus- Oerlemans.:
    19 maart 2018
    Hallo Ad. Heel veel wandelplezier . Groetjes van Ida Oerlemans.
  30. Christiane Michel Gobbaert:
    19 maart 2018
    Ook wij wensen jullie een mooie tocht met een zalig einde.
    Dat alles mag verlopen zoals je gepland hebt. We zien je dinsdag in Mechelen
  31. Peter:
    19 maart 2018
    Hoi een hele mooie reis toegewenst
  32. Ella Blommerde:
    19 maart 2018
    Lianne en Ad, een fijne, gezellige, voorspoedige tocht samen.
    Mooie foto’s Leuk jullie te kunnen volgen. Ik wens jullie veel plezier!
  33. Bas:
    19 maart 2018
    Erg mooi uitzwaaimoment. Dat moet goed doen. De eerste kilometers zitten erop.
  34. Astrid Harten:
    19 maart 2018
    Het uitzwaaimoment heb ik helaas gemist! Veel succes en... geniet!💖😘
  35. Remon Samuelsz:
    19 maart 2018
    Heel veel succes en plezier tijdens jullie tocht.
  36. Els Schakenbos:
    19 maart 2018
    Lianne en Ad, een fijne, zonnige dag toegewenst en geniet ervan
  37. Esther:
    19 maart 2018
    Een hele goede reis veel plezier, succes met heel veel mooie en intense momenten
  38. Ria:
    19 maart 2018
    hé lianne en ad ! twas bijzonder om gisteren jullie uit te zwaaien
    en fijn dat ik een beetje mee mag lopen door jullie blog ! geniet
  39. Wout en Helga Hagenaars:
    19 maart 2018
    Wat super mooi, voor jullie beide. Een mooie wandeltocht , fijne bijzondere momenten en heel veel succes. Groetjes Wout en Helga Hagenaars
  40. Selma Kucuk:
    Lianne en Ad, heel veel wandelplezier. Ik ga jullie zeker volgen 👊👊
  41. Karin & Marco:
    Leuk om je verslag te lezen! 👍🏻 Heel veel plezier en succes!! 👟👟👟👟
  42. Sandra:
    Hoi Ad en Lianne,

Het tweede uitzwaai moment vanmorgen was iets ingetogener en met minder volk, niettemin wensen wij jullie een magnifieke tocht waarbij jullie allerlei ervaringen zullen opstapelen waaruit jullie later nog lang kunnen op teren.

Een welgemeende zwaai,
    ('de eerste hospita')
    Sandra en Wouter
  43. Bas Broosus:
    19 maart 2018
    Veel succes en een voorspoedige wandeling gewenst. Zet er op!
    M.vr.gr. Bas Broosus
    FysioFaster
  44. Bas Broosus:
    Hoi Lianne,
    veel succes met jullie tocht! ik hoop dat alles voorspoedig gaat en de rugzak niet te zwaar wordt.
    m.vr.gr. Bas Broosus
    FysioFaster
  45. Loes Bakx:
    19 maart 2018
    Wat zal dat een mooie tocht gaan worden, ik wens jullie veel wandel plezier.
  46. Angèla.:
    Hoi Lianne en Ad,
    Succes met deze mooie tocht.
    Ik ga jullie zeker volgen.
    Groetjes en tot ziens over 100 dagen.
  47. Nell en Jac van de Watering:
    19 maart 2018
    Heel veel plezier met jullie trip.
  48. Kees en Coby de Crom:
    Kees en Coby
    Met veel respect voor jullie voorgenomen Camino wensen wij jullie UN BUEN CAMINO; niet het doel, maar de weg erheen zal jullie enorm veel opleveren. Veel succes en geniet er van!
  49. Elly danen:
    19 maart 2018
    De tweede dag zit er bijna op. Nog even en je bent er .ha ha. Veel plezier .Het wordt alleen maar mooier weer.
  50. Jac en Jo Meesters:
    Hoi Ad en Lianne.
    Succes met deze mooie tocht. Een hele goeie reis en geniet van de mooie dingen onderweg.
  51. JOOP en Mieke Raes:
    Hoi Ad en Lianne,
    We hebben gelezen op facebook dat jullie zijn vertrokken naar Santiago. We willen jullie via deze weg een goede voettocht wensen en hopen dat jullie in goede gezondheid aankomen in Santiago. We hebben ons aangemeld zodat we jullie kunnen volgen op de tocht. Veel succes op jullie tocht.
  52. Patricia Fiddelers:
    Hoi Lianne en Ad,

Heel veel veilige kilometers toegewenst en dat jullie heerlijk mogen genieten. Tot over paar maanden.. succes!!!
  53. Isolde:
    Hee Lianne en Ad,
    Echt ongelofelijk leuk om jullie reis op deze manier te kunnen volgen :-) Ben zo ontzettend trots op je Lianne! Ik zie je over een paar weekjes en tot die tijd volg ik je via de blog en/of FB. Hele dikke knuffel van mij
  54. Henk Snepvangers:
    19 maart 2018
    Hi Lian, heel veel succes met deze mooie tocht. Geweldig dat je dat doet samen met Ad. Geniet ervan! Prachtig. Tot ziens...
  55. Amy:
    19 maart 2018
    Hoi oom Ad en Lianne, wij wensen jullie een ongelooflijke mooie tocht met mooie belevenissen en veilige kilometers we hebben diep respect voor jullie. Liefs Amy Richard en de kids
  56. Lia:
    Wandeldag 2 zit erop.
    Morgen belooft het een graad warmer te worden 🌞
    Succes en een fijne wandelingAd en Lianne.

Groetjes
  57. Marian Koch:
    20 maart 2018
    Eindelijk is het dan zover. Ik wens jullie een fijne mooie tocht. Groetjes Marian
  58. Jan Konings:
    20 maart 2018
    Hoi Lianne en Ad, we wensen jullie een hele mooie en veilige tocht. Succes en tot over een paar maanden. Groeten Anja en Jan
  59. Jack van Veen:
    20 maart 2018
    De derde dag is alweer aangebroken. Wat mooie foto's in de krant en een geweldige start met zoveel uitzwaaiende omstanders. Geniet van van de momenten die er zijn.
  60. Marianne van der Linden:
    20 maart 2018
    ik wens jullie veel wandelgenot, een hele mooie tocht en vele veilige kilometers, succes.
  61. Jan:
    20 maart 2018
    Beste LA nog een paar dagjes dan wordt het voor langere tijd de Franse taal rondom jullie bijzonder bedevaartsgang, maak er iets moois van gaat met de nodige inzet zeker lukken.
    annie en jan
  62. Frank en Rita:
    22 maart 2018
    Da's baaaalen zèg ! Hopelijk is Ad snel hersteld en kunnen jullie alsnog de tocht hervatten.
    Beterschap voor Ad en Lianne..... houdt moed. Het komt er een keer van !

Liefs,